Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراروـ  قسمت یازدهم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد. در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «آوا معلم کنکور جدید گرفته است و اخی سعی می‌کند رقیبش را کنار بزند. بردیا نیز با خودش کنار می‌آید تا بتواند ایرینا را به عنوان دخترش بپذیرد.»   هامون تهرانی اصل؛ دکتر، هنرمند، ورزش‌کار، خوش‌پوش و خوش‌تیپ جایگزین اخی برای تدریس درس‌های کنکور هنر به آوا دل همه را در مرکز تناسب طلایی می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر خاله‌ها و رومینا همگی سر کلاس در کنار آوا می‌نشینند و به استاد جوان و جذاب خیره می‌شوند. در این میان بردیا هم مدلی را که همیشه برای تبلیغ مرکز زیبایی‌اش می‌خواست، پیدا می‌کند. در این میان فقط اخی ناراحت و ناراضی است. اخی از خسرو می‌خواهد که به او کمک کند تا هامون از چشم آوا بیافتد؛ اما تلاش‌های خسرو و اخی همگی نتیجه عکس می‌دهند. لحظه به لحظه ویژگی‌های مثبت تازه‌ای در هامون کشف می‌شود. ویژگی‌هایی که به این سادگی‌ها نمی‌توان از آن‌ها گذشت.   درنهایت، اما وقتی اخی فکر می‌کند که برگ برنده را پیدا کرده است، بیشتر از هر وقت دیگری خراب‌کاری به بار می‌آورد و منفورترین فرد مرکز می‌شود. در سوی دیگر بردیا هم درگیر ایرینا و نامه‌ای است که از معشوقه قدیمی‌اش دریافت کرده است. او کم‌کم می‌پذیرد که دختری به اسم ایرینا دارد و بابا صدا کردن‌های او را هم قبول می‌کند. حالا او منتظر دیدار دوباره دخترش است.   ماجرا‌های عاشق معمولی به پنجمین قسمت خودش می‌رسد و باز هم این عاشق به معشوقش نمی‌رسد. ماجرایی که خیلی هم طولانی شد. تلاش‌های نافرجام اخی برای رسیدن به آوا ۵ قسمت طول کشید و در این میان چند خرده داستان هم از عاشقی‌های ایرج، باربارا، خسرو و رومینا مطرح شد که هیچ کدام به جذاب‌تر شدن این پنج قسمت کمک چندانی نکرد.   هنوز هم موقعیت‌هایی که درمردم معمولی ایجاد می‌شوند، موقعیت‌های جذابی نیستند و دیالوگ‌ها هم در بسیاری از بخش‌ها ملال‌آور و تکراری به نظر می‌رسد. شخصیت خسرو که از ابتدا نسبت به سایرین جذاب‌تر طراحی شده و با بازی خوب امیر نوروزی نیز همراه بود، حالا به نظر می‌رسد کم‌کم دارد می‌سوزد و ژست‌ها و رفتارهایش تکراری می‌شوند.   بعد از حذف چند قسمت اولیه مردم معمولی این سریال تغییر چشم‌گیر و چندانی نکرده است و آن عمل همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، در حد یک ترفند تبلیغاتی باقی ماند. به هر روی سریال مردم معمولی همچنان منتشر می‌شود و حالا مخاطبانی هم برای خودش دست و پا کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مردم معمولی شبکه نمایش خانگی مردم معمولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟

پیمان خازنی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی که این روزها پروژه موسیقایی نمایشی «مجنون آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان را در تالار حافظ به صحنه برده اسن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه های خود برای به صحنه بردن این اثر که به نوعی چندمین تجربه او در حوزه تلفیق موسیقی و نمایش محسوب می شود، توضیح داد: زبان و ادبیات فارسی غنی‌ترین ثروت ما ایرانیان است و پرداختن به متون کهن فارسی، یک مراجعه درست در راستای ساختن دنیای جدید برای اقوام ایرانی محسوب می‌شود. در این راستا منظومه «لیلی و مجنون» حکیم نظامی گنجوی به قدری غنی است که به جرات می‌توان آن را بزرگ‌ترین منظومه عاشقانه در ادبیات جهان دانست.

وی افزود: از زمانی که با این شاهکار آشنا شدم هربار که به سراغش می‌روم، ظرفیت تازه‌ای در آن پیدا کرده و تشویق می‌شوم از زاویه‌ای دیگر به آن بپردازم. «لیلی و مجنون» هنوز برای من تمام نشده است. پرداختن به چنین آثاری کار دشواری است؛ چراکه بیش از هر چیز در این زمینه باید برداشت درستی از مخاطب داشت و این مهم به راحتی میسر نیست.

این آهنگساز بیان کرد: شناخت جهان شاعر و مطابقت آن با سلایق متعدد مخاطب امروزی از طرفی و بازنویسی اثر به زبان امروز از سوی دیگر کار سختی است. رسیدن به این مرحله تازه بنا نهادن سنگ اول است. پس از آن باید به سراغ موسیقی رفت. موسیقی ایرانی ظرفیت‌های فراوانی دارد و همراه ساختن آن با گستره وسیع شهر ایرانی نیازمند دقت بالایی است. البته با توجه به اهمیت آشنایی کارگردان با ظرافت موسیقی ایرانی، خودم کارگردانی نمایش را برعهده گرفتم که امیدوارم در این کار بتوانم اندازه‌ها را رعایت کنم. البته آثار پرفروش معمولا جنبه ادبی و فرهنگی را به ناچار قربانی گیشه می‌کنند اما ما در «مجنون آن لیلی» به دنبال دوسر برد هستیم.

خازنی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: «مجنون آن لیلی» پر از رنگ و لایه‌های درونی و بیرونی است. به عبارتی درونش فلسفی و بیرونش عاشقانه است و نمایشنامه این ابزار را در اختیارم گذاشت تا لایه‌ها برای سطوح مختلف سنی و فکری جاگذاری شود. طراحی لباس و طراحی نور نیز ۲ رکن مهم صحنه‌اند. با این ابزار تلاش کردم که رویا تولید کنم

وی در پایان اظهار کرد: البته من این کارها را یک رشته منظم می‌بینم؛ این رشته تالیف که توسط یک آهنگساز کارگردانی می‌شود، به زودی حضور آهنگسازان جوان را در پی خواهد داشت. ضمن اینکه معتقدم آهنگسازی به دلیل انتزاعی بودن از کارگردانی دشواری‌های بیشتری دارد و امیدوارم علاقه‌مندان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

پروژه موسیقایی نمایشی «مجنونِ آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان، آهنگسازی طراحی و کارگردانی پیمان خازنی، تهیه کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی نژاد، روایت رشید کاکاوند، خوانندگی هادی فیض آبادی (با همراهی زهره فیروزی و امید نصری) و بازی عمار تفتی، زهره فیروزی، ملیکا شهاب، رز ایزدی، سپیده موسوی، علی تیمور فامیان، آتنا قرایی، سیما نوروزیان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت های 18:30 و 21 در تالار حافظ تهران میزبان مخاطبان است.

کد خبر 6096120 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند